Summering av dagen

Blev ingen havspromenad, men hunden var glad ändå och det är ju huvudsaken! Seneftermiddagen/kvällen tillbringade jag tillsammans med en vän, blev en tripp från våran lilla stad in till Göteborg där vi stövlade in på  http://www.beefstouw.com/eng och där fick vi såå god mat! Äter och äter gör jag, blir tjockare för varje sak jag stoppar i mig känns det som. Löser för det mesta problemet genom att se till att maten kommer upp igen, men det är ju inte smart lösning direkt. Svårt här på sjukhuset, man kan ju tänka sig att det alltid ska finnas personal tillhands när det blir jobbigt, riktigt så enkelt är det dessvärre inte. Vill kunna motionera om jag ska kunna äta utan dåligt samvete och det blir ju också ett bekymmer när man sitter på låst avdelning och inte får gå ut utan sällskap.
Men imorgon blir det utflykt tillsammans med syskon o bästa vännen, åka o kika på en ponny som skall säljas, det ska bli kul! Heja positiva tankar, klänga sig fast vid dom när de dyker upp!

Hund i snöstorm men lika lycklig för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0