Cloudy day

Det här med att blogga, vet inte om det är min grej. Men har bestämt mig för att göra ett försök!
Kämpar dagligen med bekymmer som kommer sig av min psykiska (ej självvalda!!) ohälsa, tampas med en stark ovilja att leva och lever ett liv som till största del är byggt på skuldkänslor gentemot mina nära och kära. Vet att det finns (alldeles) för många människor som befinner sig i liknande situationer och det gör mig så ledsen...
Sitter för tillfället "inlåst" på psykiatrisk klinik efter ett suicidförsök efter nyår. Väntar, väntar, avvaktar, väntar och väntar lite till, ingen förbättring sker, ingen vet vad dom ska göra för att hjälpa mig och själv har jag varken orken eller viljan att fortsätta kämpa. Japp, så ser det ut! Dagarna går konstigt nog fort, nu är det vår utanför fönstret, fåglarna kvittrar och vårblommorna har börjat titta fram. Dagens höjdpunkt är att min älskade vovve kommer på besök tillsammans med familjemedlemmar, ser fram emot en promenad längs med havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0